SEAT minőségpolitika
A SEAT egy dinamikus és fiatalos márka. Kiváló autókat fejleszt és gyárt, amikre mindig lehet számítani. A vásárlók elvárásainak fellendítése és az ezen való túlteljesítés is a cég hajtóereje. Minden szervezeti terület eltökélt ezekkel a stratégiai szempontokkal kapcsolatban.
A SEAT fő motivációja, hogy versenytársaknál magasabb minőséget érjenek el a megbízhatóság és az észlelt minőség tekintetében, ami meghaladja a külső és belső ügyfelek elvárásait a piaci szegmensekben, ahol versenyeznek.
A folyamat hatékonysága biztosítja a célok elérését és az erőforrások optimális kihasználását.
A tréning és az eszmecsere folyamatos fejlődést biztosít minden dolgozónak. Munkatársaik nagymértékben meghatározzák a vállalat termékminőségét és sikerét.
A SEAT környezeti és társadalmi felelősségvállalása elengedhetetlen az ügyfelekkel kapcsolatos bizalomépítéshez, a hitelesség és az arculat fenntartásához. Minden részvényesnek stabil és profitáló üzletet biztosít az együttműködő kapcsolatuk a beszállítókkal, belföldi szállítókkal, érdekelt felekkel és más cégekkel.