1. Hírek
  2. A Volkswagen-csoport új, pontosabban körülírt struktúrát alakított ki: a márkák felelnek az egyes régiókért
Újdonság a Volkswagenről

A Volkswagen-csoport új, pontosabban körülírt struktúrát alakított ki: a márkák felelnek az egyes régiókért

A Volkswagen-csoport tovább halad a szervezeti struktúra átalakításának útján. A jövőben egy meghatározott régióban egy vezető márka lesz felelős az irányításért az egész csoporton belül.

VW Open Corner

A Csoport vezérigazgatója, Herbert Diess ezzel kapcsolatban kijelentette, hogy  „a felelősséget több szereplő között osztjuk meg. Ez azt jelenti, hogy a döntéseket a jövőben jelentősen decentralizáltabban lehet majd meghozni, és a Csoport igazgatótanácsa az igazán fontos stratégiai témákra koncentrálhat. Ily’ módon a Volkswagent gyorsabbá,  karcsúbbá és hatékonyabbá tesszük”.

 

A jövőben a Volkswagen-csoporton belül az  egyes régiókért felelős márkák a következők:

- a Volkswagen márka felel  Észak-Amerikáért, Dél-Amerikáért és Afrikában a  Szaharán túli  régióért.

- a SEAT lesz felelős a növekvő észak-afrikai piacért.

- az Audi koordinálja a közel-keleti és az ázsiai-csendes óceáni térséget, kivéve Kínát.

- Kínáért továbbra is a Csoport viszi a felelősséget.

- a Skoda  lesz felelős az oroszországi és az indiai piacokért azzal, hogy tartósan erősítenie kell a Csoport piaci pozícióját  a növekvő indiai piacon az „INDIA 2.0” projekten keresztül, valamint támogatnia kell a Volkswagen és a Skoda márkák  ehhez kapcsolódó  modell offenzíváját. A felkészülés az új, műszakilag úttörő jellegű  modellek helyi kifejlesztésére és gyártására már előrehaladott állapotban van.

A  régiókért való felelősség kijelölésével az a cél, hogy a modell kínálatot a regionális ismeretekre és képességekre alapozva, a helyi partnerekkel szorosan együttműködve gyorsan és hatékonyan hozzáigazítsák a  vonatkozó piac követelményeihez és a fogyasztók igényeihez. A jövőben a régióért felelős márka feladata lesz, hogy a térségben lévő márkákkal együttműködve összehangolja a Csoport regionális stratégiáját, a márkák tevékenységét, a partneri kapcsolatokat és mindezek mellett a szervezeti együttműködés jobb kihasználását is koordinálja.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.