A CUPRA az America’s Cup‑on mutatja be a Terramart, az új korszak új hősét
Az új CUPRA Terramar a világ egyik legrangosabb sporteseményén, az America's Cup-on mutatkozik be.
Egy rendkívül fontos évben a CUPRA Terramar a márka új zászlóshajó modelljeként, egyben egy új korszak kezdetének hőseként jelenik meg. A sportos SUV‑val a CUPRA az európai piac leggyorsabban növekvő szegmensének középpontjába fog kerülni.
A márka két évvel ezelőtti ígéretének megfelelően a CUPRA Terramar továbbra is nagyban hozzá fog járulni a vállalat sikeréhez és pénzügyi teljesítményéhez.
A CUPRA Európa leggyorsabban növekvő autómárkái közé tartozik, 2018 óta több mint 650 000 járművet szállítottak ki. A márka globális jelenlétét is kiterjesztette, ma világszerte több mint 800 CUPRA szervizt üzemeltet.
„A CUPRA Terramar a következő lépés növekedésünk útján. Egy sportos SUV ez, amely a CUPRA fiatalos és kihívó szemléletét szélesebb közönséghez elé tárja, így növeli a márka ismertségét, és olyan új ügyfeleket vonz, akik kiváló dizájnt és nagyobb teljesítményt keresnek” – mondta Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója. „A CUPRA Terramar tisztelgés az ikonikus versenypálya előtt, ahol a CUPRA megszületett. A modell az SUV‑okkal szembeni elvárásokat az érzelmek, a teljesítmény és a dizájn terén. Egyesek úgy gondolják, hogy a dizájnnak a funkciókhoz kell igazodnia – a CUPRA esetében az érzelmek nyomában jár.”
A CUPRA Terramar méltó bemutatkozást érdemelt, ezért a CUPRA és az America’s Cup stratégiai szövetséget kötött: a verseny 37. évadjában a CUPRA otthonából, Barcelonából inspirálják a világ közönségét.
A CUPRA Terramar bevezetését az egyedi America’s Cup Limited Edition modell teszi különlegessé, melyből mintegy 1300 darab készül majd. Ezek egyedi dizájn- és stíluselemeikben árulkodnak az együttműködésről.
A Barcelonában tervezett és fejlesztett CUPRA Terramar az Audi győri gyárában készül majd Magyarországon. Az átadások az év utolsó negyedévében kezdődnek.